АДРЕСНА ДОСТАВКА ПО м. КИЄВУ та ОБЛАСТІ
по Києву до під'їзду:
- Дрібна побутова техніка 200 грн
- Велика побутова техніка 250 грн
- ТБ 200-250 грн
- Смартфони, гаджети та комплектуючі 200 грн
- Холодильники і Морозильні камери 350 грн
- Комплексні замовлення – попередньо погоджується з консультантом call-центру
по Київській області - можливість доставки та її вартість попередньо погоджується з оператором call-центру
Звертаємо вашу увагу, що деякі товари доступні лише з регіональних складів. Для таких товарів можлива лише доставка через транспортну компанію «Нова пошта».
ДОСТАВКА В ТОЧКУ ВИДАЧІ ROZETKA
Видача замовлень здійснюється із обраної Вами точки видачі ROZETKA.
- Термін доставки в точку видачі складає від 2 до 5 днів з момента підтвердження замовлення, в окремих випадках, у віддаленні точки видач до 7 днів.
- Вартість доставки фіксована і складає 49.5 грн + 1,5% від вартості комісія за переказ коштів.
- Оплатити замовлення можна, як готівкою, так і картою будь якого банку.
- Також існує обмеження по об'ємній вазі замовлення, максимальна об'ємна вага складає 30 кг.
Переважна більшість товарів представлених в нашому магазині відповідають вказаним парметрам, до виключень можна віднести : холодильники, пральні та сушильні машини, посудомийні машини, плити, бойлери від 50 літрів і більше , телевізори від 40" і більше.
Звертаємо вашу увагу, що деякі товари доступні лише з регіональних складів. Для таких товарів можлива лише доставка через транспортну компанію «Нова пошта».
САМОВИВІЗ З ПУНКТІВ ВИДАЧІ НОВА ПОШТА ПО УКРАЇНІ
Видача замовлення здійснюється із обраного вами відділення транспортної компанії «Нова пошта». Термін доставки у відділення компанії-перевізника складає 1-2 дні та обумовлюється оператором call-центру під час підтвердження вашого замовлення.
Оператор call-центру може зорієнтувувати по приблизній вартості послуги, що починається від 60 грн і залежить від габаритів, ваги, дальності перевезення та вартості товару, точна вартість доставки фіксується транспортною компанією «Нова пошта» згідно з діючими тарифами в момент прийому товару .
Для досягнення максимальної економії за вартістю доставки, Ви можете внести передоплату на рахунок, таким чином досягається економія 2% від вартості товару, за послугу післяплати.
При оформленні замовлення іноді може знадобитися передоплата деякі види товарів у розмірі 5-10 % вартості товару . Як правило, це ексклюзивні моделі, марки або великогабаритні товари, а також товари, що поставляються спеціально для вас на замовлення. Інформацію про необхідність здійснення передоплати та її розмір озвучує оператор call-центру під час підтвердження замовлення.
Після відправки товару ви отримаєте смс із номером декларації, за якою на сайті «Нової Пошти» зможете відстежити рух замовлення до вашого населеного пункту.
Після прибуття посилки до пункту призначення має прийти смс про готовність товару до видачі. Будь ласка, зверніть увагу, що термін перебування товару у відділенні «Нова пошта» становить лише 5 днів.
Важливо! При прийомі товару у пункті видачі транспортної компанії обов'язково огляньте покупку, перевірте комплектацію, працездатність приладу – це дозволить уникнути непорозумінь у разі, якщо товар не відповідає вашим очікуванням через недокомплект, непрацездатність, неналежний зовнішній вигляд тощо.
У разі, якщо при огляді ви виявили, що надісланий вам товар – не зовсім те, що ви очікували отримати, ви можете відмовитися від покупки безпосередньо у відділенні компанії-перевізника, або, не залишаючи відділення, зв'язатися з call-центром для обговорення можливої знижки для оперативного вирішення ситуації.
АДРЕСНА ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ
Доставка за адресою до населених пунктів України, крім тимчасово непідконтрольних територій, здійснюється за тарифами перевізником «Нова пошта».
Термін доставки визначається оператором при підтвердженні замовлення. Як правило, становить 1-2 дні для великих міст і 2-3 дні для невеликих населених пунктів. Конкретний час буде погоджено з вами наперед безпосереднім кур'єром транспортної компанії. Ми співпрацюємо з лідером ринку логістики України – компанією-перевізником «Нова пошта».
Оператор call-центру може зорієнтувувати по приблизній вартості послуги, що починається від 80 грн і залежить від габаритів, ваги, дальності перевезення та вартості товару, точна вартість доставки фіксується транспортною компанією «Нова пошта» згідно з діючими тарифами в момент прийому товару .
При оформленні замовлення іноді може знадобитися передплата на деякі види товарів. Як правило, це ексклюзивні моделі, марки або великогабаритні товари, а також товари, що поставляються спеціально для вас на замовлення. Інформацію про необхідність здійснення передоплати та її розмір озвучує оператор call-центру під час підтвердження замовлення.
Після відправки товару ви отримаєте смс із номером декларації, за якою на сайті «Нової Пошти» зможете відстежити рух вантажу.
Важливо! У присутності кур'єра обов'язково огляньте покупку, перевірте комплектацію, працездатність приладу – це дозволить уникнути непорозумінь у випадку, якщо товар не відповідає вашим очікуванням через недокомплект, непрацездатність, неналежний зовнішній вигляд тощо. Звертаємо вашу увагу, що кур'єри не здійснюють складання, налаштування, підключення, встановлення та інші маніпуляції з технікою.
У разі, якщо під час огляду ви виявили, що доставлений вам товар – не зовсім те, що ви очікували отримати, ви можете відмовитися від покупки або зв'язатися з call-центром для обговорення можливої знижки та оперативного вирішення ситуації.
УВАГА : якщо ви не вчасно забрали замовлення зі складу компанії-перевізника, стягується плата за відповідальне зберігання товару! Будь ласка, забирайте замовлення у строк після отримання повідомлення про прибуття товару!